مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-26اقتصادي

فارس من| روایت بی خیالی چند مدیر در برابر مطالبات 18 ماهه 300 آبدار


در این گزارش ماجرای حقوق و بیمه عقب افتاده آبداران چهارمحال و بختیاری تشریح شده است که با پیگیری 20 روزه تنها یک ماه حقوق از 17 ماه معوق و سه ماه بیمه از پنج ماه معوق پرداخت شده است.

-   در ادامه پیگیری ها با مدیر روابط عمومی شرکت آبفا صحبت کردم که فرشاد متقی بدهی آبداران را مربوط به سال های گذشته دانست و شرح داد: 2 ماه مربوط به سال 96، 3 ماه مربوط به سال 97، 4 ماه مربوط به سال 98 و چند ماهی مربوط به ابتدای سال جاری می باشد که اکنون در حال تسویه هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری افزود: بیمه آبداران تاکنون پرداخت شده و تنها 2 الی 3 ماه عقب افتاده که پیمانکاران به منظور عدم جریمه شدنشان بیشتر از ما بر این امر اهتمام دارند و قطعاً تا پایان ماه تسویه خواهد شد زیراکه در غیر این صورت شرکت بیمه پیمانکار را جریمه می کند لذا کارگران نگران بیمه خود نباشند.

وی در مورد وضعیت قراردادها اینگونه توضیح داد: شرکت آبفا با پیمانکاران برنده در مناقصه قرارداد یک ساله می بندد و در ادامه پیمانکار بر اساس حجم و زمان لازم برای پروژه با کارگران قرارداد چند روزه یا ماهانه منعقد می کند.

تاکنون کارگری اخراج و یا تهدید به اخراج نشده است وعلاقه ای برای انجام این کار نداریم متقی با تکذیب خبر تهدید به اخراج آبداران معترض گفت: تا کنون کارگری اخراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روایت بی خیالی چند مدیر در برابر مطالبات 18 ماهه 300 آبدار

فارس من| روایت بی خیالی چند مدیر در برابر مطالبات 18 ماهه 300 آبدار